3 veckor kvar till sommarlovet

Ja dagen har väl inte vart så speciellt men ah, gick upp vid 9 idag för å försöka plugga lite till på provet i Arbetsmiljö som vi hade idag 12:20. Det gick väl bättre än jag trodde det skulle göra men nöjd det är jag aldrig. Efter det gick jag å mötte upp Amanda från sitt jobb å vi gick runt i världen ett tag å väntade på att Jenna skulle ta sig till ICA för Amanda lära ha sina 25 spänn just i den minuten haha. Sen blev det träning, fun as always. Kom hem rätt tidigt jämnfört med vad jag brukar. Skulle egentligen ha åkt till Soe ikväll men det blev inte så, la mig i sängen och orkade helt enkelt inte röra mig haha slö. Så nu har jag kikat på en del TV program, är rätt trött, så när jag orkar så ska jag ta mig en dusch å sen lägga mig å läsa massa härliga tidningar. Ska in till skolan imorn, har massa plugg som måste bli klart.


Kommentarer
Postat av: J.b

dåliga ögonfransar :O

2009-05-15 @ 12:27:56
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0