Topp eller bott?

Har haft en riktigt rolig skoldag faktiskt, lång men rolig. Har skrattat bort de mesta av dan, särskillt när vi skulle åka tillbaka till skolan efter idrotten, då satt både jag, Jenna å Soe på en cykel å hur kan de gå tro? Ja, vi kom en liten bit men sen ramlade vi hahaha ah guud va ja garva. Sen på engelskan så somnade Jesper på sin dator, Felix drog bort datan å han dunsa ner i bordet men sov fortfarande, sen skrek Felix i örat på honom å nån mnut efter de vaknade han. Både läraren Malin och hela klassen satt å hade jättekul.

Efter det drog jag å Amanda till gymmet. Där va de åxå en massa skratt  ;) haha. Kom hem runt halv 8 å käkade, nu sitter jag å kikar på Ugly Betty å sen är det Desperate Housewifes, Egentligen är det ju Malenas chans att kvala in i ESC men jag kan bara inte dissa DH. Tror nog att Malena klarar sig ändå, åsen i riktiga ESC tror jag att hon antingen är topp elr bott. Inte mittemellan lixom. Men får väl hoppas på topp. Jaja ska fortsätta titta på TV nu.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur går det för Malena Ernman i ESC?

Tyck till på vår söta blogg :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-12 @ 21:02:20
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0