Skoshopping

Skoldagen gick snabbare än vad jag trodde den skulle göra, på idrotten hade jag å Soe askul haha, vi gjorde inget såhär speciellt utan man fick göra vad man ville så vi gjorde nog ungefär allt man kan göra på en idrott. Vi hade en fotboll ett tag, spelade smått med basket, badminton, kastade frisbee, sprang runt, jag kastade nån ärtpåse på nåra åså var vi lite i gymmet. Ja å jag lyckades få blåsor på fötterna åxå som vanligt, mysigt!

Efter skolan gick jag till stan med Soe, skulle ha vart där med Amanda men hon kunde inte. Iaf så gick vi inte runt så länge, köpte ett par bruna ballerinaskor från Wedins och två tidningar. Nu har jag en hel del att göra..

Imorn så ska jag åka till London ändå, fick ta med NP dit å ska göra det i en svensk skola där. Så runt halv 6 imorn på morgonen kommer skjussen till Arlanda. Så nu måste jag packa, duscha, fixa massa annat å ah jag känner mig sjukt stressad men ändå sitter jag här framför TV:n å slöar. Men det är så bra ju, Ugly Betty å sen är det ju Desperate Housewifes.


Det var inte dom här skorna jag köpte men jag tkr dom va lite "frääna" haha. Snacka om att jag inte skulle kunna gå i dom där.


http://www.azdaja-boutique.com/datastore/image/7363/item_medium/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0