Onödig skoldag

Att man åkte in till skolan idag var helt onödigt, vi gjorde nada, förutom att det bjöds på godis då (A) Jag Soe Jenna å Evve satt å inväntade lunchen och det var åxå helt onödigt för det smakade skit. Sen åkte jag hem å satte mig framför datorn och TV:n. Tänkte göra klart lite skoljobb men så blidde det inte. Har även vart ute en sväng med Elin, gick till ICA för jag skulle köpa lite mat hit å dit som jag å mamma lagade till sen när jag kom hem igen. Nu sitter jag här framför TV:n ännu en gång och degar. Det bästa är iaf att jag börjar 1 imorn så börhver inte tänka på att försöka lägga mig, fast är ändå trött men jag ska hålla mig vaken, inte slösa på tid här inte.

Ska nog läsa lite SOLO åxå, har redan bläddrat igenom den men då läste jag knappt så nu ska jag kolla en gång till men läsa mer. Så gör jag alltid, måste kolla vad som verkar bra i den å sen börjar jag läsa. Iaf, ska sluta babbla nu, bjuder på en bild ist. Inte en ny då menmen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0