Och så var det söndag igen

Ja dan har vart rätt slapp, nå ut och gå blev det ju inte heller. Det har regnat och åskat å jag har haft världens trökdag, har inte ens bytt om från kläderna jag sover i än haha. Amanda har iaf ringt så snackade med henne nån timme, då planerade jag hela veckan som hon å hennes kompis ska vara i London i sommar. Haha jag har sagt typ exakt vad hon ska göra där, hur lång tid det tar mellan ställen, vad hon ska äta, vad hon ska göra haha stackarn, nerå hon får det bra ;) Nu har jag precis kikat på Gossip Girl så nu blir det nog lite annan TV, sen dusch å sen läsa massa tidningar och sen sova. Börjar ju astidigt imorn åxå, ingen rolig skolvecka att se fram emot heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0