Mobilens mardrömsnatt

Tjenamors! Har nog aldrig vart så pigg som imorse på en torsdag. Sov ju typ 10 timmar inatt, 4-5 timmar mer än vad jag brukar. Fast inatt höll jag på att förstöra mobilen, jag hade lagt mobilen i en öppen låda bredvid sängen, sen ovanför lådan på själva bordet typ så hade jag ett vattenglas. På något vis hade jag haft ner det där jäkla glaset å tömt allt vatten i lådan. Å glaset var fullt så det vart en jävla pöl. Så vaknade av att jag hade handen i det där blöta. Tog upp mobilen å den hade inte drunknat som tur va, it´s alive. Sen förstördes ju lite tidningar å skit men ah :/

Vid halv 1 skulle vi träffas i klassrummet idag å sen gå till brandstationen på studiebesök. Föreläsningen var riktigt rolig och intressant. Höll på i 2 timmar så röven somnade.. Efter dedär gick jag å Soe en stund på stan och tänkte gå på den där Tjejkvällen men vi orkade inte vänta så vi åkte in till ett ställe i Valbo å köpte en skitgod kycklingsallad innan vi åkte hem. Imorn ska vi in till skolan och ha vårt tal som aldrig blev av förut. Hatar muntliga saker så inget att se fram emot! Så ska väl plugga in det i skallen nu, Byee!


Kommentarer
Postat av: J.b

hahahahaha, tur att du inte kissade på dig då! Det sägs ju att man gör det om man har handen i vatten när man sover ;)

2009-05-28 @ 21:47:46
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0