Londontrippen dag 4

LÖRDAG: Idag har vi vart inne på Harrods, köpte de ända jag hade råd med, en 50g chokladkaka för typ 30kr i svenska pengar haha. Ville köpa ngt så.. Hittade en klänning där inne för endast 360 00kr, en vas för 900 00kr åså men njää jag köpte de inte ;) Efter det lunchade vi med Sussi innan vi tog tunnelbanan mot Heathrow (flygplatsen) Kom hem typ halv 12 idag, har nu kollat på lite filmer å fläskar TaxFree godis å cola.

Imorn måste jag ut å gå tror jag, har ju vart på benen hela tiden nu från att man vaknar till att man lägger sig, asså det är full fart hela tiden så kroppen får väl en chock om jag sover hela dan. Jaja nu tittar jag på Vid Din Sida med Julia Roberts å sen kaanske det är dags att sova. Har ju en del tidningar att läsa åxå, ja justja köpte ju även boken Confessions of a Shopaholic fast på engelska, bra träning med språket kanske. Ah men Tjing då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0