Londontrippen dag 3

FREDAG: Jag Eva å Lennart drog in på Madame Tussauds. Minglade runt bland kändisarna haha å knäppte kort. Hade grymt kul, sen gick man in i en "skräckärld" 50 gånger så läskig som på Gröna Lund med levande monster. Det var ett monster som såg ut som The Grudge/ The Ring - tjejen med blod från munnen som jag såg i ett hörn, då gick jag först så jag sa typ bah ah heller hur, hon kommer hoppa på mig å då backade jag bakom Eva å Lennart, monsterhelvetet såg såklart dedär å hoppade fram när jag kom ändå, jag skrek som en jävla gris å sprang haha, jag som tänkte överraska ett av monstrerna med att ta kort på dom mitt framför ögonen på dom hade inte tanken på kameran nåmer, ett av monstrerna följde efter mig minst 10meter å flåsade mig i nacket, rös som fan. Strax efter vi ploppade ut från helvetet kom en tjej i typ 25års åldern ut å bölade som fan, då fattar ni hur läskigt de va. Sen efter de fick jag reda på att dom flesta som jobbade som spöken var svenskar och hade därför hört varje ord jag sa om dom.













OCH SIST MEN INTE MINST FÖRFAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0