Londontrippen dag 2

TORSDAG: Fick gå upp tidigt å ta tunnelbana å massa tåg  med Sussi till den svenska skolan för jag skulle göra de Nationella provet i Engelska. Först gick min sko sönder, det va flippflopp. Så jag fick gå med en sko där å åka tunnelbanan så i ett tag innan vi kom in på Accessorize och köpte nya. Sen gick vi åt fel håll så vi kom lite försent så missade lite på första provet men jaja. Då fick jag smyga mig in i den klassen å det va aspinsamt fan, kändes sjukt bra när jag fick gå därifrån haha. Efter det gick vi ett tag på Primark å shoppade. Köpte lite grejs där: Jeans-tubtop-klänning, kortärmad turkos cardigan, hjärtformade brillor, stoor väska till skolan där ja får plats med både dator å träningskläder och ett par gladiatorsandaler som är typ rosa/röda.

Sen åkte vi till familjen Dalton. Sussi bodde där när hon studerade i England i typ min ålder å jag har inte träffat dom sen jag var liten haha men det var roligt. Dave som är pappan i familjen är som Al Bundy i Våra värsta år på pricken haha. Sen har vi resten av familjen, mamma Jean å syskonen Gina och Emma som inte tkr att skämten är lika roliga haha.



Mamma, jag, Dave, Jean, Sussi, Gina och Emma

Sussi, Gina, jag och Emma

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad mysigt det låter som att ni haft det! Jag är grymt avis!



Men det där om att flippflopp går sönder var ju ajg med om på malta! haha Jävla typiskt :d

2009-05-11 @ 23:08:35
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0