Jobbutbildning

Nu vare ett tag sen jag skrev här känner jag, men har inte vart hemma nå så ah nu är jag tillbaka. Igår var jag å Soe på en utbildning på Call-Up. Den skulle vara från 12-17 men vi fick sluta lite tidigare, skulle egentligen ha prövat på att jobba redan då men det fanns inga platser då så vi fick gå hem. Iaf så får vi väl boka in oss nångång sen när vi vill jobba, har fått ett manus med oss hem att träna på inför telefonsamtalen haha. På kvällen så blev det Robinson, Jag vet vad du gjorde förra lördagen och lite donkenmat till filmen Accepted. Sen blev det en sväng med cykeln innan vi la oss. Idag har vi vart i Valbo en kortis. Sen efter det har det inte hänt så mkt, har kikat på lite TV-program åså men ska snart sova, sjukt trött som vanligt.

Ah imorn ska man tillbaka till skolan igen känns trögt. Menmen, inte långt kvar till sommarlovet nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0