Pictures

Ojojoj här var det väldigt längesen jag skrev, har tagit en bloggpaus kan man säga, har vart grymt skönt faktiskt men lite har det ju ändå kliat i fingrarna för att få skriva ett inlägg.

Iaf förra veckan var jag och Soe i Helenas lägenhet medan hon var i Turkiet. Vi hade det riktigt trevlans med TV, filmer å mys. En dag stack vi även iväg till järnvägsmuseet. Var ett tag sen man var där så det var ju faktiskt rätt kul. Fast vi trodde att alla jäkla dockor inne i tågen å utanför levde elr nåt så vi småsprang förbi olika ställen. Men kul var det som sagt! Vi har även smaskat på en varsin Ben&Jerrys när vi var i lägenheten. I fredags åkte vi till Soe åså sov jag där till söndagen. Den här veckan har ju bara börjat så har inte hunnit gjort så mycket. Har pluggat pluggat pluggat. Idag hade jag Soe Jenna Amanda å Evve idrott lite tidigare än alla andra, vi var i Boulongen och spelade kubb. Kan ju även meddela att jag å Soe vann, STORT! ;) Jaja bjussar på lite bilder ist, roligare än text..


Innan vi åkte till lägenheten "lekte" vi med Soes lillebror Adam i lekparken haha, det är jag där uppe och han där nere


Adam jagade mig


Sen jagade jag honom


Syskonkärlek


Soe med en energidryck, vi låg i ett sånt där "nät" i en klätterställning och solade, typ.



Jag flyger mot järnvägsmuseet


Jag framför ett tåg, det satt fortfarande flugor och äckel på det från det användes.


Soe är knepig


TJING TJING!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Roligt att du ar tillbaka :)

2009-05-28 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0