Våffeldagen

Ja provet idag gick väl bra iaf, hoppas faktiskt på ett VG nu, MVG blire knappast men om Henrik är riktigt snäll kan jag kanske får VG. Slutade jättetidigt så åkte hem ist för å träna, vilken slappis jag är den här veckan :/ menmen det har vart riktigt skönt att inte gjort något idag. Eftersom det är våffeldagen har vi käkat det idag, jag är inte ett så stort fan av våfflor precis, tkr det smakar håla egentligen men får offra mig ibland haha. Har 70liter cola här hemma nu, köpte en burk i skolan för att ha till kvällen, då kmr pappa in med 2 små cola flaskor som han hade fått på tåget antar jag som jag fick. Har bah druckit ena flaskan så har asmkt kvar. Muuuums! Blir frukostcola i skolan imorn då ;) mmm.. Så nyttigt.

Jag å Soe är på G, deni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0