Kullerbytta

Slutade tidigare idag, elr man skulle helst stanna men eftersom man ändå fick dra så var jag å Soe redan ute från klassrummet innan någon hann blinka. Blidde ingen träning för mig å Amanda sen, hon skulle jobba över så jag å Soe tog oss en längre tripp på stan å avslutade med donken. Bra istället för träning haha, nja.. Köpte inget speciellt direkt. Sen åkte vi iaf hem till Sandviken, såå gissa vad jag gör just nu. Japp helt rätt, TV:n är på här bredvid mig igen ;) Inget annat kommer nog hända ikväll, längtar tills imorn då vi får helg. Elr fan, nej jag måste plugga så jag slipper komma på fredag, annars frå jag ju ändå inte helg imorn. Ååh nu vart jag ju deprimerad :( Äsch det löser sig..  säkert...  hoppas!!

Läääängtar till sommaren nu, idag var värmen på topp så nu får det inte dyka upp mer snö! Här är ett jättekort videoklipp på mig sen i somras som Soe spelade in haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0