Män som hatar kvinnor

Ja det blev inget bloggande igår, men så brukar det ju se ut på helger. Jag tillbringade min kväll hos Soe, vi lagade wok å sen tänkte vi gå på bio, Män som hatar kvinnor. Men med våran tur så tog de sista platserna bredvid varandra slut bara några folk före oss i kön. Så det vara bara att gå hem igen, suuck! Vi kikade på Melodifestivalen Andra Chansen å sen satte vi oss framför datorn å började skriva på en låt. Efter kanske två timmar var den klar å vi blev supernöjda. Vi spelade in den and we love it :) Sen satte vi igång Georgia Rule innan vi gick å sov.


Idag vaknade vi runt halv 2, fixade lite å sen vid kvart i 4 tog vi ett nytt försök med bion. Filmen var helt underbar! SE DEN, ni som inte har sett den än. Jag förstår varför den är från 15 år men den var värd varenda öre av de 95kr som jag fick betala. Bion var 2 och en halv timme lång så när den var slut hade jag en kvart på mig att hämta grejerna hos Soe å dra till bussen. Jag hann iaf som tur var å nu har jag precis kollat på Gossip Girl. Snart börjar Beck så det är väl det som händer resten av kvällen, eftersom det är skola imorn så är det väl bara att sova sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0