When a stranger speaks

Efter skolan idag gick jag å Soe till Coffee House för en fika, båda åt kladdis och drack en kopp varm choklad. Efter de åkte hon hem å jag mötte upp Amanda för träning. Gick hur bra som helst å vi tränade riktigt bra. När hon gick till sin buss och jag skulle gå till min buss blev jag stoppad på vägen..


..En utländsk kille och hans kompisar frågade vart ICA å massa låg. Han snackade sladdrig engelska så jag fattade typ bara hälften av vad han sa. Iaf när jag sa vart dom skulle gå frågade han om han skulle gå med mig dit jag skulle. Grejer var den att jag skulle bara 3 meter eftersom vi var typ vid busshållplatsen redan. Jaja han gick med mig dit haha pucko, å frågade om mitt nr, jag bah NO! haha inte fan ska han ha mitt nr elr? Han drygade lite till men jag ignorerade honom typ, pallade inte bry mig eftersom jag ändå knappt fattade. Sen kom hans kompisar, typ 5st till och bah hello, what´s up? haha ah tillslut gick dom iaf och jag klev på bussen.

Hörde även att Amanda hade haft en rolig tid vid busshållplatsen sin, ett fyllo hade sagt att hon var fin och gav henne en bukett med påskris som han hade tagit utanför donken hahaha. Hon var såklart tvungen att ta det så hon slängde iväg det snabbt när hon klev på bussen. Då hade han åxå gått på samma buss och satte sig bakom henne. Där satt han å smekte hennes hår haha.. Jadu Amanda, vad ska man säga. Du får säga till när giftemålet blir? Vill ju hinna skaffa en fin present ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0