Torsdag

Slutade hela 2 tidigare idag, dock fick jag vänta 2,5 timmar till Amanda skulle komma ner till träningen så Soe stannade för å hålla mig sällskap. VI tog oss en fika på stan igen, elr det vart typ mat. Jag kluffsade en varm kycklingmacka medan Soe kluffsade pannkakor ;) När hon åkte hem gick jag runt lite på stan till Amanda äntligen kom. Då tränade vi i typ 2 timmar å sen åkte jag hem.


Här hemma har jag pluggat å gjort mina sena uppgifter så jag slipper komma till skolan imorn. Nu är dom klara och jag sitter å kikar på SATC :) Ska upp tidigt imorn men får se när jag lägger mig. Eftersom det inte är skolan jag ska upp till orkar jag inte bry mig om hur mycket sömn jag får. Men är faktiskt rätt trött så ah slocknar nog snart. Tänkte se The Clique iaf, en film som verkar värsta bra, jag har läst boken och den var bra så får hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah Awful xD

2009-03-06 @ 00:06:18
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0