Shopping

Idag har jag å Soe vart till Valbo för shopping, skulle färga oss blonda å slinga men vi hittade ingen frissa som var öppen. Ist hade vi pengar över till shopping :) Dock är jag så kräsen av mig så köpte bara 2 nagellack, ett par solglasögon med en rosaaktig ram och en Cosmopolitan. Vi käkade iaf pizza, vi skulle ha köttfärs på våra men ist hade dom bakat två pizzor med räkor och skinka. Då sa han att vi fick dom åxå så där satt vi med 4 pizzor tillslut. Sen fick vi en kartong att ta hem dom i, men hallå trodde dom att vi skulle hem på en gång elr? Nej, vi skulle ju shoppa så det vara bara att lämna 50kg mat å sticka så vi slapp skämmas. Hann iaf inte se Gossip Girl nu på kvällen men som tur va hade pappa spelat in det till mig. Så ska kika på det imorn, INGEN får säga vad som hände haha! Snart börjar Beck å sen ska jag läsa tidningen jag köpte. Skola imorn, yeey :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0