Säsongspremiär på Vänner

Kom nyss hem från träningen och skolan, hörde att min lilla plupp har vart hos veterinären idag åxå, hon käkar ju nästan ingenting. Luktar bara på salladen fast hon brukar hoppa på den annars :/ Iaf så trodde vi att det var ena tanden som gjorde ont för den såg ut att ha gått sönder men det var inget större problem på den tydligen. Hon fick en diagnos på att hon hade symptom på anorexi, stackarn! :( Hoppas det ordnar sig, annars dör jag..


Nu sitter jag iaf å kikar på Vänner som hade säsongspremiär idag :) Lovely. Borde plugga idag men vetefan om jag orkar. Bokade även in ett utvecklingsamtal till imorn med Carolina så ska gå igenom lite frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0