Plugg plugg plugg

Skoldagen gick rätt snabbt, hade ingen idrott så jag å Soe gick på stan tills vi skulle till Länsmuseet. Vi stannade i typ en kvart å eftersom det knappt var några folk där från klassen ändå smög vi oss bort därifrån. Var inte roligt där så ah, vi drog mot donken för magen vrålade efter mat. Ingen träning idag eftersom jag måste plugga till provet som vi har i Småföretagande B  imorn, fuck! Har nada aning om vad det ens handlar om så ska göra mitt bästa. Som vanligt brukar jag inte fatta ngt av de jag pluggar på men sen på provet funkar det ju ändå. Får väl inte direkt MVG men jag får inte IG heller ;) Nä bara för att jag skrev så så kmr jag få IG, peppar peppar ta i trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0