Monday is over

Såå jobbigt det va att gå upp 6 idag :/ Men när man ändå kom till skolan var det totalt onödigt att ha åkt dit. Vi hade lektion i en kvart ungefär sen fick vi en håltimme på typ 4 timmar. Då tog jag Soe å Amanda en fikastund på Waynes å sen en liten tripp på stan innan vi mötte upp Jenna å Evve utanför donken. Där satt vi 5 å fläskade i oss allt vad vi kunde, efter de fortsatte ja å Soe en liten stund på stan medan de andra gick tbk till skolan. Jag köpte bara ett enkelt linne på Cubus. Sen började lektionerna igen som vanligt. Efter skolan drog ja å Amanda till gymmet å tränade. Tog mig sedan hemmåt för käk. Mamma å ja är ensamma ikväll så vi har göttat med lite fruktsallad å glass till Two and a Half men. Shit Jake (i serien) har ju blivit liite äldre nu, det visste jag inte. Jaja nu ska jag sova, sjukt trött!

Bjussar på en bild från fikastunden på megafjantarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0