Min mage är totalt död

Rätt bra dag i skolan idag, fick ju äppelpaj :) haha gött. Vi slutade lite tidigare åxå så jag å Amanda hann iväg till gymmet då när det knappt var nå folk där. Felix å Jesper var där iaf, ja å Amanda tränade i typ 2 timmar. Vi körde sjukt mkt mage idag så redan direkt efter fick jag träningsvärk där. Känns typ som mensvärk å alla tjejer vet ju hur härligt det är. Inte vart de bättre för att jag trodde att jag skulle få slappna av på bussen. Det fanns inga platser kvar förutom en å den stolen hade ingenting att luta sig mot, det var bara en sits så då lära jag sitta rakt upp å ner å då spändes magen ännu mer. Shit jag dör. Nu har jag tagit en dusch å ligger å vilar medan jag kikar på Two and a half Men, premiär på Desperate Housewifes ikväll sen :) Yeey!


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha nee inte jesper Jerry xD hahaha bra där emmi ;)

2009-03-03 @ 21:35:36
Postat av: Emmi

Jerry the Kiing! ;D

2009-03-04 @ 21:20:45
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0