Let´s Dance final

Drygt att åka till skolan imorse men det var ju ganska slappt och så å jag fick klart en grej på engelskan åxå. När jag å Soe tänkte käka var det slut på mat tydligen så det blev ingen mat för oss. Vi drog ner på stan, hämtade lite resekataloger. Nu ska vi bara leta rätt på den perfekta semestern. Ikväll är det Let´s Dance finalen, gillar såklart både Laila å Magnus men jag hejar på Magnus. Asså han är så sjukt duktig, Laila har ju haft talangen hela tiden men Magnus kommer från ingenstans å bah kör. Han å Annika är så sööta tsm när dom dansar. Ååh snälla att dom vinner! Då blir det glädjerop från mig å Soe kan jag lova. Ska ju sova här i helgen som vanligt :) Käkade nyss hemmagjord pizza å nu vetefan vad vi ska göra men vi får hitta på något, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0