Fredag den trettonde igen

Fängelsemuseet var riktigt roligt å spännande :) Vi höll på att dö ibland när det kom ljud som man inte var berädd på haha. Sen på slutet tog vi en fika, inte den godaste men wtf. Efteråt gick vi å kikade i lite affärer på stan, jag fortsatte med det när Soe åkte hem innan Amanda kom ner på stan, då tränade vi. Vårat ögongodis var inte där :/ Det skyller jag på att det är fredag den 13:e igen. Sen vart jag assur på 2 människor på vägen hem åxå. Dom segade som fan på bussen å tog minst en kvart på sig att betala. Ååååh blir galen på sånna! Så jag missade min buss från RC tack vare dom å lära vänta i en halvtimme. TACK SÅ MYCKET! Nu sitter jag å kikar på Let´s Dance, ska åka till Soe i nån paus å va där inatt, ska va där imorn natt åxå så får se om det blir något inlägg emellan. Annars vet ni iaf vart jag håller hus haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0