Ellos

Precis som förra måndagen började dagen med att vi inte hade någon bildlektion så vi hade en håltimme från halv 9 till kvart i 1. Jaja det var väl rätt kul ändå, tog en runda till valbo med Soe å käkade frulle på Ikea, sen åkte vi tbk till Gävle å gick på stan lite innan vi tog oss en kycklingsallad till lunch :) Låter väl ändå som en ganska bra håltimme. Efter skolan drog ja å Amanda ner till träningen som vanligt. När jag kom hem hade lite grejer från Ellos kommit, jag hade iof inte beställt så mycket speciellt. Linnen i 3-pack, enkel klänning, tunika och en VÄSKA (som jag älskar så jag kan döö). Tunikan har därimot inte kommit än men den är på väg :) Nä nu ska jag titta på TV, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0