Det är precis min tur

Har inte orkat skrivit på år å dag men helgen var iaf bra :) Jag å Soe festade lite för oss själva å sjöng å kikade på massa program. Glädjerop i fredags då Magnus å Annika gick vidare till final i Let´s Dance. Iaf så var det som sagt en bra helg. Idag har det vart skola, en rätt så bra dag fram tills när jag kom hem. Då började kalabaliken stiga inom mig..

Jag ska åka till London i Maj för att hälsa på min syster Sussi som fyller år, tack vare att vi har nationella prov i engelska just precis under en timmeen av dom dagarna jag skulle ha vart borta så fick jag inte ta ledigt. Jag är så jävla sur just nu så reta mig inte nu, jag har fan klorna vässade! Den som kommer i min väg nu får ångra det kan jag säga :S Ska kolla på Tonårsliv senare ikväll å dricka chaité. Sen ska jag läsa min SOLO-tidning som kom idag å sen sova. Mitt liv är slut nu så tack å hej!



Jag gillar iaf min Soe så här är en bild från helgen

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2009-03-23 @ 22:38:06
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0