Vi rockar fett öh Damöb



Har vart ute på prommis idag med Elin och Alice, gick även hem till Bea å snackade lite med henne. Sen drog jag å Elin hem till Elin och lagade mat åså. Hon tyckte att jag skulle borsta håret åxå för det gör jag aldrig så hon gjorde det på mig haha så nu är det slätt och fint igen. Hjälpte henne å baka lite åxå, vi kom på nå nytt så vi gjorde småkakor av smulpajdeg och jordgubbar. Såg bra ut iaf.. Vid 9 typ gick jag hem å här sitter jag nu och tittar på Ett herrans liv. Kikar väl på lite filmer som vanligt senare.. Tjing!


Kommentarer
Postat av: J.b

hahahahahahahahahahah! Kom ihåg när jag alltid kollade på det där på lördagarna när det gick på Disneydags ;)

2009-06-17 @ 15:58:18
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0