Ons Tors Fre Lör Sön

Hallå där! Va ett tag sen jag skrev nu, har ju sovit hos Soe ända sen i onsdags och kom hem idag så ja har inte haft så mkt tid. Det har ju vart så kokandes varmt ute åxå, men bara för jag lyckades bränna mig i onsdags så har vi inte kunna sola ett piss. Skitskoj annars hade man ju vart pepparkaka nu ju!

I onsdags kväll köpa ja å Soe med oss en engångsgrill och drog ut för grillning på kvällen, myspys. På torsdagen hände väl inte så mkt vad jag minns förutom att vi på kvällen fick höra om Michael Jacksons död :(

På fredagen vart det andra bullar. Soe blev ett år äldre den jäkeln, själv får man vänta till oktober.. Iaf så kom jag in med kladdkaka som jag hade skrivit grattis på och tänt 17 ljus på åxå haha. Sen märkte jag att jag hade stavat grattis till GRATTS. Duktigt (Y)! Men den var lika god ändå så det va bah shit the same ;) Hon fick även en present såklart. När vi hade käkat kladdkakefrulle så åkte vi till Boänge och fikade åså med hennes släkt typ. Vi spelade Kubb mot hennes mamma, Kent och Adam och sen mot eftermiddagen åkte vi och käkade :) När vi kom tbk åkte jag å Soe ut med kanoten i kanalen, VI SÅG EN BÄVER. Har aldrig i hela mitt liv sett en sån å fan va stor den va. Lite läskig va den faktiskt..

Igår cyklade vi runt typ hela dan åså och på kvällen satt vi ute och mobbade fiskmåsarna, en av dom verkade ha ont i halsen. Fick ju knappt fram nå läte haha, ah men det där är ju vår humor detdär. Satt ute aslänge iaf och idag har vi inte gjort mkt alls, typ legat döda i hennes rum för det är så varmt, jag cyklade hem mot kvällen och nu väntar jag att en film ska börja vid 9 på 5:an, True confessions of a Hollywood starlet.

TJING TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0