Sunny in Sandy Bay "Sandviken"

Kom precis in efter en heldag i solen, nu har jag asont i huvudet eftersom man knappt äter och dricker nå om dagarna, menmen tog ett äpple nu så borde ju fixa sig snart. Ashärligt med sol iaf, nu kan man verkligen känna att det är sommarlov när håret börjar blekas smått och fräknarna kryper fram. Fast jag ser helt wierd ut,har typ 5 olika nyanser på kroppen för att jag har flagnat här å där och bränt mig på vissa ställen, sen har man ju sönderkliade myggbett över hela benen åxå så ah, katastrof, nästan. Fast så ska man nog se ut på sommaren, det är nog meningen. Ikväll händer nog inte så mkt, kanske tar en springtur med Elin om hon är hemma, måste iaf städa rummet som vanligt. Går inte att hålla det fint här inne, helt omöjligt. Jaja, nu blire ett dopp i det blå tror jag. Värmen är för varm, jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0