Spindel i duschen

Vart inge skola idag så från 11 imorse till typ 12 nu på kvällen har jag pluggat massa Näthandel, fast med nåra korta pauser här å där. Nu är den klar klar klar! Så skulle jag skicka in den men nejnej, då ska progress fucka till sig.. Nyss tog jag en dusch, precis när jag hade gått in så såg jag en spindel där inne, typ en mellanstor. Elr den va rätt liten men ändå, har typ världens spindelfobi. Mamma å pappa hade lagt sig så kunde inte ropa på dom, så jag gjorde det ända jag kunde göra. Jag sprutade hårspray på den så den skulle dö men det gjorde den inte så jag kastade massa blöta papper mot den men dom hamnade bara brevid, tillslut hamnade den inuti ett papper så jag hämtade en sko och kastade skon på den typ 350 gånger tills den var helt stendöd.  

Ah fyfan! sen vågade jag knappt duscha utifall de fanns fler men jag klarade mig ändå, snabbt in å snabbt ut fick det bli. Nu tänkte jag måla naglarna i nån färg å kika på lite TV.

Kommentarer
Postat av: J.b

hahahaha varför inte bara spola vatten på den med duschen? ;)

2009-06-06 @ 14:17:52
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0