Shopping

Var i skolan idag och hade BIG-dag. Det är typ som kamratstödjar grejs. Så vi vart indelade i massa gruppen och körde massa övningar, sen stekte jag ute i solen i väntan på att Evve Soe å Amanda skulle sluta. Då gick jag Soe å Amanda till stan för att leta avslutningskläder ännu en gång, gick inte bra idag heller så nödköpte en klänning mot slutet från Vero Moda. Ska kanske sy till den lite men får se om jag orkar. Sen köpte jag även ett par vita korta haremsbyxor, två nagellack, ett armband och örhängen.

Nu sitter jag å kikar på TV, måste plugga idag, ska ju göra ett matteprov imorn åxå för att kanske kunna höja betyget. Sen har jag annat plugg åxå. Har fått nå jäkla rött märke på ena benet, skitsnyggt! Ah tänkte bara säga det iaf haha. TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0