Jordgubbar och vattenmelon

Idag har vart en rätt slapp dag, har vart ensam hemma, kikat på TV å lagat ihop en sallad. Sen drog jag ut med Elin förbi ICA en sväng, jag skulle köpa tidning men kom ut med jordgubbar. Så när jag kom hem gjorde jag en fruksallad med 2 frukter haha, jordgubbar och vattenmelon. haAsgott! Annars r jag inte gjort så väldans mycket idag, typ sjungit lite. Mamma kom precis hem från jobbet så ska väl snacka lite med henne, sen drar jag nog igång en film såhär på kvällskvisten. Imorn har ja ingen aning om vad som händer, Elin å ja snackade om att dra ut å gå igen men annars vet jag inte. Jaja ska dra, det här blev ju ett väääldigt roligt inlägg, not..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0