G.N.O

Igår var jag som sagt hos Jenna i årsunda och grillade med nåra andra tjejer :) Jag hade grymt kul iaf och de underbara sällskapet med alla härliga tjejer gjorde så kvällen blev ännu bättre. Jag å Soe tog oss en promme hem sen vid 1-tiden typ, sen va vi så jäkla pigga så vi somnade nog inte förän 7- halv 8 nångång imorse. Vi hade klockan på 10 men snoozade till 12 typ.. Hade egentligen velat sola idag för att få massa färg men är så himla bränd överallt så höll mig borta från solen, hoppas på att kunna va ute imorn iaf. Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Trök menmen nåt ska det väl finnas att hitta på antar jag, det gäller bara att komma på vad.


Uppe: Soe Jenna Matilda Jag Anni
Nere: Bella Anneli Sara Amanda Anna Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0