En fågel inne på Willys

Ja då var jag hemma igen såhär på en söndag efter en helg hos Soe. Vi har sjungit lite HSM å lite annat, kikat massa filmer å cyklat runt i regnet. Fläskade jordgubbar och hallon i fredags, fyfaan va gott! Ben&Jerry´s blev det även igår, skulle testa en ny smak eftersom alla säger att den är så god, Half Baked. Den slår absolut inte vår favvo med brownies, nejnej. Föresten såg vi en lite fågel inne på Willys igår, stackaren hittade inte ut men sen såg vi den flyga över oss med en bit bröd i näbben, haha så dendär snor lite käk från affärn menmen, måste ju leva den å ;) Den var kvar idag åxå så den kanske har snott nå mer..

Idag fick pappa hämta mig, pallade inte cykla hem i det där regnet, blev ju blöt av att bara gå till cykeln. Nu ikväll har jag sett den nya serien Privileged och en film, Queen Sized.

Nu funderar jag på att sätta igång en ny film elr något, inte är jag trött iaf och sen kom ju nya SOLO i fredags åxå som jag måste kika i innan jag blundar för natten, well well TJING!


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; Ja jag vet :O har aldrig riktigt sett det sådär nära någon gång och så tydligt, men nuså äntligen! ;)

2009-06-15 @ 11:12:38
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: J.b

sv; Haha det var inget problem jag hade emelie, det var bara en åsikt ;)

Sen, tycker du namnet är snyggt då? ;D

2009-06-15 @ 17:26:58
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0