Torsdag

Kom hem från Soe för en liten stund sedan, igår åkte vi som sagt in till Gävle, gick till Roma för att käka en varsin kycklingsallad. Sen gick vi runt en stun på stan, tog bussen hem runt 9. När vi kom hem till henne skyndade vi oss iväg till ICA för å handla jordgubbar men det fanns inte så vi köpte en varsin juice. Jag köpte en sån där Brämhullts, med apelsin och jordgubb så lite jordgubbar vart det ju ändå. Runt 12 tiden satte vi oss i en lekpark med våra juicer haha och snackade skit i nåra timmar. Var askallt å blåste ut alla våra ljus vi försökte tända om å om igen.. När vi kom hem gick vi å la oss nästan på en gång. Sov till 2 idag typ, båda va astrött och orkade inte göra något så vi bara sov å sov. Pappa fick komma å hämta mig eftersom det både regnade och haglade ute som om himlen ville ha krig, så ja pallade inte cykla hem. Nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, men med det fina vädret ute blir det nog inte många steg man rör sig. Skitkul! mm jo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0