JUST OUR LUCK

Ja man kan man säga om dagen? Den började sämst och blev bara sämre.. Först sov jag över 1 timme så hade en halvtimme på mig att ta mig till ICA å fixa allt, Soe hade tydligen åxå sovit över så där låg vi lika. När jag mötte Soe vid ICA så hade hon fått punka, vi gick in å köpte sallad och giick sen iväg till Stigen som det heter (tar en väldans tid), där bodde nån gubbe som fixade sånt där. Såå när vi äntligen kom iväg nåra timmar senare än tänkt, så började det spöregna. Ah väldigt lyckat! Menmen, vi gör ett bättre försök imorn igen :) Här ge man inte upp i första taget.

Har iaf vart å köpt lite smågrejs idag med Soe, typ tidning, ansiktsmasker å så. Här hemma har jag å mamma kikat på en film som gick på TV ikväll, Min stora kärlek, har sett den förr men kan se den igen. Mamsen hade även plockat ihop lite av våra smultron och nån jordgubbe på ett strå till mig, gött gött gött! Nu äre varvning mellan musik och Tv som gäller. Imorn MÅSTE jag vakna tidigare, men kmr inte kunna lägga mig särskillt tidigt såå hoppas bara på att kroppen fattar att jag ska upp halv 9. Jaja, TJING PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0