En sväng till Valbo

Klev upp 12 idag och gjorde iordning ännu en juice, likadan fast utan bananen. Sen åkte jag å mamma iväg till valbo för å kika på en ny taklampa till mig eftersom den jag har dödar alla glödlampor så fort. När vi hade köpt en från IKEA gick vi in i köpis och kika runt lite, inte så speciellt på kläder men ah ändå.. Kom hem för inte så längesen och käkade nyss, ikväll blire mys med 2 filmer som vi köpte och jordgubbar :) Är ingen läslus direkt men köpte ändå en bok som jag har kikat på förr och tyckte den verka riktigt bra, en sann bok sådär. Kika på inköpslistan här nedanför..



Städade och rensade ur hela garderoben min igår, känns grymt skönt att ha det gjort nu, så man ser allt vad man har därinne istället för att allt ligger ihopknölat som en stor hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0