We´re on our way to the stars

Blev inte mycket till skrivande igår, men eftersom jag börjar skolan imorn ville jag ägna så mkt tid som möjligt åt att göra annat hehe så åkte iaf en sväng till valbo med Soe under dan. Kvällen tillbringades hos Soe å även fast de va så kallt gick vi till Maxi å köpte GLASS haha! Vi kikade på första Bring it on å la oss nångång runt 3 - halv 4. Vaknade halv 1 idag å drog nästan på en gång hem till mig. Här hemma blev det sjunga hela dan eftersom vi va ensamma :) Riktigt trevligt! Soe åkte runt 8 så nu kollar på jag Top Model permiären Wooho, I like it! Sen blir det en film innan jag ska sova. Kul med skola imorn, jippie (Y) NOT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0