Take one step forward and one step back

Let´s Dance va riktigt bra ikväll, jag gillar fortfarande Bagge men annars diggar jag Morgan eller Magdalena ;) Sjukt grymma allihopa! Efter programmet drog jag ner å körde en workout på dansmattan å tog 10min på träningscykeln åxå, härligt härligt! Nu har jag precis kikat på High School Musical 3 så nu är jag på topp fast jag är trött så ska kanske ta å sova snart. Vetinte vad som har hänt med mig, jag blir ju trött så tidigt nu men det är vl iof bara positivt.. Har lust med en sväng till Valbo elr nåt imorn men jaja får se.. Slösar så mkt nu för tiden känns det som men är man tjej så har man vissa behov hehe. Ååh vad jag vill ha sommar nuu, kunna gå ut hur som helst å bah leva livet!


Skulle ju inte vara fel att flyta runt i en sån där nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0