Still just all by myself

Kunde somna iaf igår, hade tänt garderoben, köket och toan haha xD å det är inte en stor lägenhet dehär så kan inte påstå att det va mörkt inatt. Hade klockan på 9 för orkade inte gå upp tidigare men ah sov såklart vidare lite lite till. Typ 20min bah men jag gick hemmifrån vid 10. Snabb man va då! Hade datorkunskap å slutade halv 2 men stannade till halv 4 typ för jag Jenna å Evve satt kvar å gjorde lite grejer så vi slipper komma imorn. Amanda plingade på så umgicks med henne lite innan hon åkte hem. Nu har SATC precis slutat å kommer vara i lägenheten inatt åxå, lika nu så är jag själv så hoppas jag överlever lika bra som inatt.


För Amandas skull..
Jag å Amanda satt å kollade på en bild på GF där det satt två killar i ett badkar med massa skum å skit (Amanda känner en av dom).

Jag - Är dom nakna sådär tillsammans?
Amanda - Ja vem badar med kläder då? Farbror Melker isf.
Jag - Jo men dom kan ju ändå ha bikini på sig när dom är tsm!

Sen dog Amanda, jag menade ju egentligen kalsingar elr badbrallor men man kan ju inte lyckas rätt varje gång. Okej det lät inte lika roligt som när vi pratade om det men ni får ha lite inlevelse om det ska vara kul haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha jaa, jag med! Blev riktigt ledsen när den var slut! ;P haha.

2009-01-29 @ 22:48:48
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Alexandra

ha en bra kväll=)

2009-01-29 @ 23:22:23
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0