Fly away like a bird

Idag har jag ägnat kvällen åt TV:n å sånt.. Har även kollat igenom vårat nya schema å jag både gillar och ogillar det, mornarna är bättre men vafan ja hatar å sluta efter 4!! Jaja får väl hålla ut då. Har prövat lite trick idag från Trollkarlens Hemligheter haha å fyfan va häftigt tandpetar-trixet va haha jag lurade både mamma å pappa på det haha. Försökte filma men det ser bah ut som jag vill visa att jag kan ngt, plus att jag råka filma åt fel håll igen haha. Menmen nu tänkte jag iaf sova, börjar 10 över 9 imorn å efter skolan drar jag till Helena.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mm jag vet! =S Skitläsakiga knän!

2009-01-13 @ 19:01:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0