The light is falling down on me

Har vart en snabb skoldag idag, började med datorkunskap å där visade jag mitt spel som jag har fixat ihop om Twilight för Fredrik. Fick MVG :) Yeey. Vi slutade kvart i 12 för vi slapp småföretagande. Satt ändå kvar rätt länge med Jenna å Evve å hade ett rymtans trevligt skitsnack ;) När jag kom hem satt Soe å kikade på TV så satte mig med henne å efter en stund spydde ungen. Är därför livrädd att bli smittad! Nu har hon åkt hem å jag har vart å tränat med Amanda å sen gick vi på stan å jag köpte en tunn kofta från Cubus. Nu är jag i lägenheten å jag som är så mörkrädd å sånt ska sova här själv inatt, heelp! Vetinte hur de ska lyckas men det kommer nog bli en natt fylld med filmer och utan en blund. Elr jag lägger mig när det ljusnar, börjar iaf kvart över 10 imorn som tur är så räcker ju om jag går upp typ halv 9. Då kan jag gå å sova 5 - 6, duktigt! menmen.. Har ju iaf helg sen så får väl vila ut mig imorn.

Ha en trevlig kväll/natt allihopa!!


Kommentarer
Postat av: sandra

åh träna.. jag måste komma igång med det jag med =/

väntar på karln, mkt lättare att gå två ;P

Själv har jag jobbat idag.. gick hemskt bra. Nu ser jag framemot sängen ;)

2009-01-28 @ 22:04:29
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: sandra

;) detsamma.

2009-01-28 @ 23:58:15
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0