En utmaning - 20 frågor

En bloggare har utmanat allihopa att besvara hennes frågor, so here we go..

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Ja, elr jag skulle väl kunna heta ngt annat men jag tänker inte på namnet så mkt egentligen.


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Lite smågnagare typ, mygg, pissmyror (elr dom kanske inte bits?) å massa andra smådjur.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Nejnej jag gillar att vara tjej! Fast man skulle ju vilja slippa mens åsånt.


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Björnbröder elr Lejonkungen tror ja, otroligt bra! haha

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Japp massor..

6. Är du allergisk mot något?

Inte vad jag vet iaf, va de mot jordgubbar förr men är glad att jag inte är de längre.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nej elr jag tänker inte på de så mkt.


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Att städa rummet, det går grymt segt med att komma igång med det. Borde faktist göra det nu men nej orkar inte.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Fotboll när jag var mindre, spelade nåra år iaf. Innebandy blev bara en termin å andra saker som vanlig jympa å aerobic som jag höll på med för länge sen de var nog bah ett år.

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Ja det går ju faktist. Det är klart att jag är gladare om jag har pengar å kan köpa allt jag vill än å gå runt helt pank. Fast lycka är rätt dyrt, när man t ex har köpt en jättefin klänning känner man sig så glad å nöjd men sen nån vecka efter måste man lägga pengar på ngt nytt för att fortsätta vara glad.

11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Både och.. Beror på hur jag känner mig just den dagen åså.


12. Sjunger du i duschen?

Det är klart! med min bästa stämma.

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Ibland


14. Vilken sorts frukt åt du senast?

En fruktsallad med äpple och apelsin.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Ja elr inget stort å speciellt men..

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Hmm brunett tror jag men om dom är blond ska det helst vara solblekt med slingor.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Med familj och vänner.

18. Brukar du handla på kredit?

Nope.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Njaa.


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Publicera inlägget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0