It´s all about blue

Dagen började inte så super, mådde illa hela morgonen å hade lite småont i magen men jag tog mig ändå iväg till skolan för jag vill inte komma efter i ngt nu i början såhär. I bussen kände jag hur det blev värre å värre och jag fick kväljningar å ville spy. Problemet va bah de att bussen va proppad så jag satt inte ens brevid ngn jag kände, jag satt mitt i mängden kan man säga så jag tänkte bah shit vart fan ska jag spy om det kommer? haha så jag tänkte att jaja jag måste väl spy i jackan då men som tur var klarade jag mig. Så precis när vi kom in i skolan kände jag mig bättre å kunde va kvar hela dan.

Vi satt å väntade 1 timme imorse innan vi körde igång med näthandel för första va läraren sjuk å vi tänkte ringa Carro å höra om vi kunde hoppa över svenskan å gå hem å göra den hemma ist men hon skulle komma ändå. Så vi skulle ha henne på morgonen istället för näthandel men tack vare att hennes äckliga tåg va sent fick ngn annan lärare för sig att han skulle ha oss i näthandel så dagen blev som vanligt ändå tillslut :/ Fast vi slutade 1,5 timmar tidigare iaf så jag Soe å Amanda åkte till stan å jag köpte 3 idrottströjor för 99kr på Stadium, vadå billigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0