Rock your moves until you feel the rythm

Dagen började inte bra idag så jag trodde hela världen skulle gå under elr nåt, så fort jag kommer in på toan å tänkte sminka mig blir det kolsvart! Jag har ju låst å allt å eftersom det fortfarande va mörkt ute såg jag ingenting. Jag höll på att skita ner mig men hittade ut till hallen å pappa gav mig en ficklampa haha så där stod ja å sminkade mig med en ficklampa till lyse, så inte så konstigt om sminket blev helt puckat idag. Jaja eftersom vi började tio i 9 idag tänkte jag å Soe ta tåget halv men jag lära åka dit halv 8 så där satt jag å väntade en timme å medan jag satt där va de en asgrinig städtant som kollade på mig som att jag kom från mars elr nåt å inte var så välkommen där inne.. Asså en blick till från henne å hon hade fått sig en snyting. Men iaf så hann vi inte på tåget å lära ta kvart i bussen, bra! Å den krånglade såklart så jag fick massa psykbryt å va typ assur på allting haha..

När vi kom fram tillslut hade vi naturkunskap å jag Soe å Amanda har värsta idén på vår redovisning som vi ska göra där sen, men hoppas bara att vi hinner göra det vi vill. Efter lunchen var det matte å då hade jag mitt hälsosamtal. När skolan var slut gick jag å Amanda på stan en sväng innan vi tränade å sen åkte jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0