There´s a voice inside of me

Orkade inte skriva blogg igår men nu är jag igång igen. Gårdagen bestod av packning, vi åkte hem å hämtade massor av kläder så vi kan överleva ett tag till utan att behöva åka hem. När vi kmr tbk kikade vi på Trollkarlens Hemligheter å käkade rostat bröd. Vi listade ut nästan alla Trollkarlens hemligheter innan han hade berättat de så de känns som att han borde förnya sina trix. Oss kan man inte lura! Innan vi la oss kikade vi på första säsongen av So little time med Olsen-tvillingarna å göttade i oss den sista glassen.

Snoozade rätt länge idag men hann ändå till skolan så nu sitter vi här å har engelska, Amanda har magsjuka å vi har redovisning idag men det kommer nog ordna sig ändå. Bara de att vi skulle träna idag å ja vågar inte göra det själv, då dör jag.. Å hon är ju inte bah sjuk idag så ja dör om ja inte ska träna på hela jävla veckan.

Föresten, jag har pengar på mobilen åså har jag bytt till Halebop så simkortet kommer väl om nåra dagar :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej kuken gick redovisningen bra!?! :D haha så fint ni ritade då :P nee men va faan de är klart att vi ska träna i veckan...de ska jag se till :D miss you <3

2009-01-19 @ 17:06:30
Postat av: Emmi

haha vi ska redovisa idag sörru så snart smäller det ;) tack jag vet! (A) hahaha ah BRA så ska det låta!! missu too <3

2009-01-20 @ 10:33:00
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0