There is no way to fake it

Efter skolan gick jag å Amanda för å träna, efteråt lagade jag å Soe ihop lite mat. Det blev mackaroner och både falukorv, vanlig korv å köttbullar (kunde inte bestämma oss). Gott blev de iaf å vi har kikat på TV såklart. Sprang iväg till affären å chokladglass till mig och min klant så nu kan vi njuta med det till lite serier å filmer ikväll/natt..


Min hosta blir aldrig bra så vet snart inte vad jag tar mig till, Soe har ju sitt ben åxå som har fått nå fel så vetinte. Om hennes ben inte blir bättre lär vi ta en sväng till sjukan å då tänker jag passa på å fråga om jag har nå fel åxå eftersom jag inte blir frisk. Tänker inte gå runt å skämmas för min hosta resten av terminen direkt. Hoppas Soe hänger med till the school imorn så jag slipper gå själv å få panik för att ja kmr säkert inte fatta vart vi ska vara nånstans heller. Isf får jag väl ringa Jenna elr Evve iof :) menmen..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om jag blir bättre så hänger jag självklart med till skolan, ingen vill sitta hemma och dega ASTRÅKIGT.. jag hoppas på det bästa (L)

2009-01-28 @ 00:38:06
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: J.b

HAHAAHAHAHAH! ;D

2009-01-28 @ 15:55:09
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0