Movienight

Kvällen har bestått av godis, läsk och filmer kan man säga.. Först kollade jag på Fullt Hus 2 med mamma å pappa sen Wallander - Innan frosten, Pytteliten bit av Scream som jag lära kolla på bah för Jenna gjorde de haha å nu har jag nyss kikat klart på Wild Child som Soe sa va så bra! Guess what, hon hade rätt :) Kanske knäpper igång ännu en film men huvudet verkar säga ifrån, gör så ont. Förmodligen bah för jag inte sover som jag ska men vafan jullov har man en gång om året, right? Elr man har det faktist två ggr eftersom det är ett nytt år nu, haha va smart! Någon städning har det ju inte blivit, gud så bra det går för mig.. På två dar har jag bah lyckas tagit bort lite påsar, lagt in lite kläder i garderoben och slängt ännu mer grejer på golvet.
Alltså det låter utanför mitt fönster som att någon är där, shit jag skulle aldrig ha sett Scream för nu kommer jag knappast kunna sova. Help me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0