Live your life like never lived before

Är ensam hemma nu under dagen så har sjungit å kikat på TV å sitter fortfarande i nattkläder. Senare vid halv 6 drar jag å Soe in till gävle igen, vi ska kika på Let´s Dance ofc och laga ihop lite wokade grönsaker med kyckling och couscous. Yummie! Får se vad vi hittar på förnå sen men antar att det blir filmer som vanligt å massa skvaller :) Pappa fyller år imorgon så måste ta mig hem igen på ngt vis. Åker nog tbk på kvällen men ah det visar sig eftersom jag har hört att det blir tårta på söndag för alla jobbar imorn så kanske stannar hemma ändå å inväntar den haha, inte för jag gillar tårta egentligen men det låter gott iaf xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0