It took to long for you to guess what

Ja städningen blev inte lyckad, jag har typ bah tagit bort lite smågrejer som inte ens syns för sen vare så mkt bra på TV (A) Har iaf suttit å kikat på lite olika avsnitt på youtube nu i nåra timmar, ögonen vill inte mer nu! Det är tydligen ansträngande att kolla på en skärm så länge haha.. Imorn ska jag väl försöka städa åtminstånde liite mer så jag kan bo kvar här ett tag till. Blir ensam en stund på förmiddagen så då blire Singing Emmi in the House, boyeah! Nä nu ska jag gå å borsta gaddarna elr nåt å läsa lite tidningar, får bli en lite tidigare kväll nu. La mig ju 4 igår å jag har nog inte lagt mig före 4 på hela lovet känns det som :/ Well, see ya all!


Ååh en sån där fruktsallad skulle sitta bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0