I´m not a little girl anymore

Började dagen med en kopp varm choklad på svenskalektionen. Efteråt hade vi skridskor men många skulle inte va med så då va inte vi heller med, men vi tog oss iaf dit å pricka av oss. Jag å Soe hittade absolut inte dit så gick runt i typ nån timme å letade åsen va vi så långt borta så vi tog bussen tbk till de stället vi börja leta på å började om haha men tillslut såg vi skymten av det haha å tänkte YES framme! Nästa lektion var naturkunskap men vi frgåade om vi fick göra vårat hemma ist för vi har ändå allt "material" hemma. Så jag å Soe tog oss en tripp på stan, jag fick med mig en t-shirt från Gina Tricot. Vi tog oss även en kycklingsallad som var gudomlig hihi..

Efteråt följde Soe med mig till Helena å där bjöds det på chokladboll och cola :) Senare skjussade hon hem oss å nu sitter jag å väntar på att House ska börja, ska kolla på det med mamma.


Kommentarer
Postat av: Soe.

Riktigt trevlig dag Emmi :D haha(L)

2009-01-13 @ 20:54:08
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha ja grymt! ;D <3

2009-01-14 @ 19:43:47
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0